عرضه کتاب های آموزشی شهر شکوفه ها در تهران

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، کتاب های آموزشی ویژه نوآموزان با هدف ایجاد آمادگی لازم برای ارتقاء مهارت های اجتماعی در مراکز آموزشی شهر شکوفه های منطقه ها 22 گانه مرکز عرضه می گردد.

عرضه کتاب های آموزشی شهر شکوفه ها در تهران

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، منابع آموزشی خانه های کودک شهرشکوفه ها که انحصاری به وسیله موسسه آموزش شهر فراوری محتوا و تالیف شده، برای تمام خانه های کودک شهر شکوفه ها در بیش از 78 مرکز آموزشی در 22 منطقه شهر تهران در حال توزیع است.

این منابع آموزشی انحصاری، با تشکیل کارگروه تخصصی و هم اندیشی متخصصان و اندیشمندان حوزه تکنولوژی آموزشی و روان شناسان کودک، با بهره گیری از سال ها تجربه تدریس مربیان و با توجه به تمام جنبه های رشد بچه ها، برای رده سنی 4 تا 6 سال، تهیه و منتشر شده است.

در این کتاب ها، بچه ها با یاری تصاویر، قصه و بازی، رنگ آمیزی، کاردستی و... با مناسبت های ملی و مذهبی که در تقویم رسمی کشور وجود دارد آشنا می شوند.

علاقه مندان برای دریافت کتاب های آموزشی یا ثبت نام در خانه های کودک شهر شکوفه ها می توانند با شماره 88415206-7(داخلی 5) مؤسسه آموزش شهر تماس بگیرند.

مؤسسه آموزش شهر که زیرمجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است، در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی پلاک 25 قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عرضه کتاب های آموزشی شهر شکوفه ها در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کتاب های آموزشی شهر شکوفه ها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید