بهداشت دهان و دندان

چای را با این مواد غذایی نخورید

مصرف توت و خرما در کنار چای باعث بالا رفتن قند و در نهایت دیابت می گردد. متاسفانه بعضی از مردم بر این باورند که مصرف توت یا خرما به جای قند می تواند از بالا رفتن مقدار قند خون جلوگیری کند.

9 مرداد 1401

طرز تهیه نون خامه ای (خامه نارنجکی)

خامه نارنجکی در حقیقت نوعی از نان خامه ای است، که خامه کاملاً درون نان محصور شده است، به خاطر شباهت زیادی که با نارنجک دارد نام خامه نارنجکی را به آن داده اند. از گذشته های خیلی دور خامه نارنجکی از پرطرف دارترین و خوشمزه ترین شیرینی های تر محسوب می گردد....

8 دی 1400

اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان

جهادگران بنیاد ملی مهررسانان ایران در اردوی یک روزه مرکب خدمات تخصصی چند منظوره به بیش از هزار نفر در شهرک سعیدی کرمان ارائه کردند.

10 آبان 1400

انواع دارو های مسکن و موارد مصرف آن ها

از داروهای مسکن برای تسکین انواع درد استفاده می گردد که می تواند خفیف، میانه یا شدید باشد.

21 مهر 1400

بهترین فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی

خرید آنلاین و اینترنتی لوازم حیوانات خانگی در حال حاضر یکی از راحت ترین روش های خرید محسوب می گردد زیرا در این فروشگاه های اینترنتی می توان به راحتی محصول مورد نظرمان را آنالیز، مقایسه و انتخاب کنیم و در نهایت آن را خریداری کنیم.

9 خرداد 1400

واکنش باشگاه پرسپولیس به شکایت النصر

باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی شکایت باشگاه النصر عربستان واکنش نشان داد.

29 آذر 1399

علت و علائم افتادگی دریچه میترال چیست؟

افتادگی دریچه میترال (Mitral valve prolapse) در زنان شایع تر است. در این مطلب خواهید دانست که آیا افتادگی دریچه میترال قلب خطرناک است؟

7 آذر 1399

شرایط حاد بچه ها اوتیسمی در مواجهه با کرونا

ویژگی های رفتاری بچه ها اوتیسمی به گونه ای است که نمی توانند ماسک بزنند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم برای آن ها سخت است.

7 مهر 1399

جاذبه های گردشگری کیوتو ، ژاپن

جاذبه های گردشگری کیوتو ، ژاپندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره جاذبه های گردشگری کیوتو ، ژاپن ،سخن خواهیم گفت.

31 خرداد 1399