کلاس درس تربیت بدنی در کدام مدارس برگزار می گردد؟

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت با توجه به بازگشایی مدارس تاکید شده است در مدارسی که شرایط بازگشایی وجود دارد کلاس درس تربیت بدنی مغفول نماند و در برنامه درسی کلاس گنجانده گردد.

کلاس درس تربیت بدنی در کدام مدارس برگزار می گردد؟

محمد جعفری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: در سال گذشته پروژه کوچ را براساس مستندات و تحقیقات سنوات گذشته به صورت همگانی در کل کشور اجرا کردیم و نتایج خوبی را نیز به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی در اجرای پروژه کوچ، آگاهی بخشی دانش آموزان و اولیا برای مدیریت وزن بود اضافه کرد: با بازخوردهایی که از کل کشور گرفتیم این امر به یک گفتمان اجتماعی تبدیل شده بود.

جعفری با بیان اینکه با توجه به وجود شرایط کرونایی سال جاری نیز این موضوع را ادامه دار دانستیم ادامه داد: این طرح 2 سالانه برگزار می گردد اما سال جاری با تاکیدی که بر موضوع تحرک دانش آموزان داریم، برای هر پایه براساس کتاب راهنمای معلم، محتوا و بسته های آموزشی را در اختیار معلمان قرار می دهیم.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در کنار این موضوعات سال جاری دستورالعمل بسته تحولی سواد حرکتی را به استان ها ابلاغ کردیم و بیش از 30 درصد دانش آموزان ابتدایی یعنی 2 میلیون و 100 هزار دانش آموز مدارس شهری تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: یک پروتکل تمرینی 24 جلسه ای یعنی هر هفته 2 جلسه تدوین شده که در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان، والدین و معلمان قرار گرفته است تا دانش آموزان را به سمت تحرک و پویایی ببریم و از اضافه وزن آنان جلوگیری کنیم.

جعفری در خاتمه نیز اشاره نمود: با توجه به بازگشایی مدارس تاکید شده است در مدارسی که شرایط بازگشایی وجود دارد کلاس درس تربیت بدنی مغفول نماند و در برنامه درسی کلاس گنجانده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کلاس درس تربیت بدنی در کدام مدارس برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس درس تربیت بدنی در کدام مدارس برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید