نسخه ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، بنا بر گزارش روزنامه هفت صبح نسخه ایرانی سریال دکستر (Dexter) به کارگردانی امیرحسین ترابی و با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد.

نسخه ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد

در ماه های گذشته رقابت تنگاتنگی بین سرویس های اشتراکی آنلاین ایرانی پخش فیلم و سریال شکل گرفته و هر یک از این پلتفرم ها سعی دارند با ساخت محصولاتی جالب توجه و تمایز نسبت به رقیبان، توجه سینمادوستان و سریال بین ها را به سمت خود جلب کنند. حال روزنامه هفت صبح اعلام کرده یکی از این سرویس ها قصد دارد نسخه ایرانی سریال دکستر را بسازد. این طور که پیداست امیر آقایی برای نقش اصلی این مجموعه انتخاب شده و سازندگان سریال تصمیم دارند نقش پلیس را به هادی حجازی فر بسپارند. البته او با توجه به مشغله هایش ممکن است این پیشنهاد را قبول نکند، به همین علت مذاکراتی با دو بازیگر دیگر برای حضور در این نقش صورت گرفته است.

وظیفه کارگردانی دکستر ایرانی به امیرحسین ترابی سپرده شده که فیلم نه چندان پیروز هزارتو را در کارنامه دارد. سریالی که قرار است ترابی کارگردانی کند درباره یک سلسه قتل زنجیره ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن ها می شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به نام کارشناس کار می کند. با پیشروی قصه مشخص می شود که خود او، قاتل زنجیره ای است.

مجموعه اصلی دکستر داستان زندگی یک تحلیلگر آثار پاشیدگی خون به نام دکستر مورگان را به تصویر می کشد که هم زمان با فعالیت در دایره جنایی پلیس میامی یک آدم کش زنجیره ای هم بوده و قاتلانی را که از شکاف های سیستم قانونی گریخته اند را شکار می کند. فصل اول این مجموعه بر اساس رمان دکستر رویاپردازی تاریک اثر جف لیندزی ساخته شد، اما فصل های بعدی آن از طریق جمیز منوس جونیور به صورت اختصاصی برای سریال نوشته شدند. طی سال های اخیر سرانجام بندی فصل هشتم دکستر همواره مورد مناقشه بوده و بسیاری از سریال بین ها آن را یکی از بدترین سرانجام ها در میان تمام مجموعه های تلویزیونی می دانند!

شبکه شوتایم قصد دارد طی ماه های آینده این مجموعه محبوب را با یک فصل 10 قسمتی به تلویزیون بازگرداند. کلاید فیلیپس، سازنده 4 فصل نخست و فصل آینده دکستر چندی قبل اعلام کرده بود فصل نهم اتفاقات قبلی را تغییر نمی دهد، بلکه بر شاخ و برگ آن ها می افزاید و تلاش می کند سرانجام بهتری برای دکستر رقم بزند. این طور که پیداست در فصل نهم سریال دکستر بیشتر از دلایل تصمیمات او در قسمت های پیشین خواهیم فهمید و با این شخصیت در زندگی نوش همراه می شویم. شاید فصل نهم نتواند خاطرات بد سرانجام بندی قبلی سریال را از فکر طرفدارانش پاک کند، اما شوتایم می تواند در سرانجام نو دکستر داستان را به سرانجام بهتری برساند و کمی رضایت سریال دوستان را جلب کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید