هر آنچه درباره دنباله فیلم موربیوس می دانیم

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، داستان موربیوس که در دنیای سینمایی مارول سونی رخ می دهد توانست گیشه را در تعطیلات آخر هفته از آن خود کند، اما سوال این است که آیا موربیوس 2 هرگز ساخته خواهد شد؟

هر آنچه درباره دنباله فیلم موربیوس می دانیم

هشدار: در این مطلب خطر لو رفتن داستان فیلم موربیوس وجود دارد

موربیوس برای اولین بار در تاریخ 1 آوریل 2022 در کشور ایالات متحده منتشر شد و با استقبال شدید دیدنگران روبرو گشت، اما منتقدان این فیلم را به خاطر طرح داستانی قدیمی، مضمون ساختاری عجیب و غریب و جلوه های ویژه منسوخ شده مورد انتقاد قرار دادند. با این حال، موربیوس در گیشه شکست نخورد، زیرا پیش بینی ها نشان می داد که این فیلم برگرفته از دنیای مرد عنکبوتی تنها 33 میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران خود فروش می نماید اما همان طور که مشاهده نمودیم موربیوس توانست تنها از اکران پنجشنبه شب خود، 5.7 میلیون دلار به دست آورد.

موربیوس که در همان دنیای ونوم و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید زندگی می نماید، عنوان اصلی اولین خون آشام زنده را در صفحه نمایش بزرگ سینما از آن خود نموده است. در حقیقت فیلم موربیوس سونی از همان خط داستانی قهرمان پرور همیشگی پیروی می نماید و در آن دکتر مایکل موربیوس (با بازی جرد لتو) پس از کوشش برای درمان بیماری خونی نادری که خودش و برادرش میلو (با بازی مت اسمیت) به آن گرفتار شده اند، به یک خون آشام فوق العاده قدرتمند تبدیل می گردد. خطوط داستانی به تصویر کشیده شده در موربیوس با داستان های کمیک موجود در خصوص این شخصیت کاملا منطبق هستند و لذا بسیاری از مخاطبان امیدوارند که بتوانند جدال بین نسخه ای از مرد عنکبوتی را در مقابل این خون آشام زنده دیدن نمایند.

در حالی که این اتفاق در فیلم موربیوس روی نداده، این سوال برای مخاطبان به وجود می آید که آیا فیلم موربیوس 2 هرگز ساخته خواهد شد یا خیر. در نتیجه، ما در اینجا همه چیزهایی را که درباره موربیوس 2 می دانیم با شما در میان خواهیم گذاشت. مواردی که ما به آن ها اشاره خواهیم کرد عبارت اند از اینکه کدام شخصیت ها می توانند در دنباله دوم نیز حضور داشته باشند و داستان این دنباله احتمالا در رابطه با چه موضوعی خواهد بود.

آیا فیلم موربیوس 2 هرگز ساخته خواهد شد؟

همان طور که گفته شد، نقدها زیادی که در رابطه با فیلم موربیوس عنوان شده، ساخت یک دنباله دیگر را در هاله ای از ابهام فرومی برد. با این حال، علی رغم استقبال نه چندان مطلوب از فیلم موربیوس و سایر فیلم های ابرقهرمانی اخیر، دلایل زیادی وجود دارد که سبب می شوند بتوان امیدوار بود فیلم موربیوس 2 ساخته گردد. یکی از این دلایل تلفیق دنیای سونی و دنیای سینمایی مارول است که در فیلم اول شاهدش بودیم و قطعا سبب ساخت دنباله های دیگری خواهد شد. در حالی که تا به امروز هیچ خبر رسمی ای در خصوص شروع فراوری موربیوس 2 منتشر نشده، قطعا با توجه به ارتباط بین کاراکتر مایکل موربیوس با دیگر شخصیت های دنیای سینمایی مارول و دنیای سونی، در دیگر فیلم های این دنیا های تلفیقی، مجددا شاهد حضور این کاراکتر خواهیم بود.

کدام بازیگران در موربیوس 2 حضور خواهند داشت؟

سرانجام موربیوس به وضوح نشان می دهد که احتمال بازگشت چندین شخصیت اصلی در دنباله این فیلم وجود خواهد داشت. مایکل موربیوس که ستاره فیلم است طبیعتا در دنباله موربیوس 2 دوباره بازخواهد گشت، با این تفاوت که به علت مرگ پدرش، دکتر امیل نیکلاس (با بازی جرد هریس) و برادرش میلو، قطعا قرار است شاهد نسخه ای عصبانی تر و تلخ تر از او باشیم. مارتین بنکرافت (با بازی آدریا آرجونا) نیز به نظر می رسد پس از اینکه شخصیت خون آشام جدیدش در صحنه آخر موربیوس باعث شد که از مرگ نجات پیدا کند قطعا به موربیوس 2 باز خواهد گشت.

داستان موربیوس 2 در رابطه با چه موضوعی است؟ سرانجام فیلم اول سبب شروع چه داستانی شده است؟

فیلم موربیوس در حالی به سرانجام می رسد که مایکل قابلیت های خون آشامی خود را با آغوش باز می پذیرد و با غرور بر فراز شهر نیویورک ایستاده و به شهر می نگرد و مارتین نیز، بی خبر از او، به واسطه قدرت های جدیدش خودش را احیا می نماید. بنابراین سرانجام فیلم، درگیری بالقوه بین مارتین تازه خون آشام شده و موربیوس را نشان می دهد و لذا شاید دکتر موربیوس مجبور گردد دوباره همان کاری را انجام دهد که با برادرش میلو که به نفرین خون آشامی مبتلا شده بود انجام داد یعنی این امکان وجود دارد که او مجبور گردد مارتین را هم بکشد.

با این حال، دو صحنه میانی تیتراژ سرانجامی موربیوس، سرنخ های بسیار بهتری را در رابطه با طرح داستانی موربیوس 2 در اختیار ما قرار می دهند. به عنوان مثال کرکس یا آدریان توماس (با بازی مایکل کیتون) به علت طلسم دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ در فیلم راهی به خانه نیست به درون دنیای موربیوس سونی راه یافته و به مایکل پیشنهاد می نماید تا با یاری هم کارهای بزرگی را به انجام برسانند. این صحنه ها حاکی از آن است که مایکل ممکن است آینده بسیار تاریک تری را در موربیوس 2 در پیش بگیرد و شاید سونی بالاخره می خواهد برنامه های خود را برای فراوری فیلم 6 خبیث به مرحله عمل درآورد. برنامه ای که این کمپانی در سال 2014 تا به امروز به فکر تحقق آن است.

پیش بینی تاریخ انتشار موربیوس 2

با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری مبنی بر شروع فراوری موربیوس 2 منتشر نشده، پیش بینی تاریخ انتشار احتمالی دنباله فیلم موربیوس سخت خواهد بود. سونی در طی چند سال آینده، بسیار پرمشغله خواهد بود چراکه قرار است فیلم های مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی و شکارچی کراون در سال 2023 اکران شوند. در نتیجه، به احتمال زیاد موربیوس 2 در برترین حالت در سال 2024 اکران خواهد شد، مشروط بر اینکه سونی بخواهد دنباله ای برای فیلم موربیوس بسازد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره دنباله فیلم موربیوس می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره دنباله فیلم موربیوس می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید