چاپ طرح روی بشقاب مربع

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، با توجه به توصیه کارشناسان در راستای حفاظت از محیط زیست بهتر است در استفاده روزمره از ظروف چوبی استفاده کنیم که هم از سازگاری خوبی با محیط زیست برخوردار هستند و همچنین کیفیت بالاتری نسبت به سایر ظروف دارند و به دلیل اینکه ساخته شده از مواد طبیعی هستند با خیال راحت تری می توان انواع غذاها را در آن ها سرو کرد.

چاپ طرح روی بشقاب مربع

به گزارش وبلاگ تفکر برتر بنابر اعلام عکس چاپ، پیش دستی ها و بشقاب ها در سایزهای مختلفی فراوری می شوند. امروزه یکی از بهترین و در عین حال متفاوت ترین مدل های ظروف مربوط به بشقاب مربع است. این مدل بشقاب با توجه به ویژگی که در طراحی و سایز ساخت آن در نظر گرفته شده قابلیت استفاده در شرایط متفاوت را دارد. هم می تواند به عنوان ظرف سرو شیرینی و میوه مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان بشقاب سرو غذا به دلیل زاویه دار بودن این بشقاب چیدمان زیباتری هم نسبت به سایر مدل ها دارد. نوع دیگر بشقاب مربع از جنس سفال می باشد که بیشتر در هنرهای مینا کاری و نقطه کوبی مورد استقبال می باشد. هر چند که در برخی موارد از لعابی آن به عنوان ظروف مصرفی به عنوان پیش دستی یا ظرف میوه خوری نیز استفاده شده است.

برخی از این بشقاب ها در زیر آن دارای جای نصب نیز می باشد. در سال های اخیر با توجه به گرایش اکثریت آدم ها به هنر و وسایل هنری و دست ساز، در خیلی از موارد برای تزیین سفره هفت سین از ظروف یک اندازه ولی با طرح های مختلف استفاده می گردد که هم نشانه ای از فرهنگ ایرانی و هنر دوستی ایرانیان را دارد و هم از جذابیت بصری برخوردار است. طرح های ظرف ها با توجه به سلیقه آدم ها می تواند متفاوت باشد. ظروف با طرح عید نوروز هم به عنوان سمبل سفره هفت سین ایرانیان می باشد و هم می توان آن را به عنوان هدیه شب عید به دوستان، خانواده و نزدیکانان هدیه داد.

بشقاب مربع توانسته صندلی خوبی در میان سلیقه سخت پسندان برای خودش پیدا کند و مورد استقبال قرار بگیرد. چاپ طرح روی بشقاب مربع نیز همانند سایر وسایل از جمله لیوان و تیشرت امکان پذیر بوده و محدودیت ندارد و کلیه نکاتی که باید در حفظ و نگهداری طرح چاپ شده روی لیوان و تیشرت رعایت نمود در خصوص بشقاب ها هم باید مورد توجه قرار بگیرد. بشقاب ها با رنگ روشن جلوه زیباتری را در طراحی دکوراسیون خانه ها دارد و استفاده از آنها تاثیر مثبتی را از لحاظ روحی روی افراد خانه می گذارد. از لحاظ دقت پاکیزگی هم باید این نکته را متذکر شد که استفاده از بشقاب های با رنگ روشن حس تمیزی بیشتری نسبت به بشقاب های با طرح و رنگ تیره را دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چاپ طرح روی بشقاب مربع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ طرح روی بشقاب مربع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید