مل گیبسون در پی ساحره می رود

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی برای ایفای نقش یک کارآگاه، بازیگر فیلمی خانوادگی با موضوع پیدا نموده یک ساحره شد.

مل گیبسون در پی ساحره می رود

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تفکر برتر به نقل از د رپ، مل گیبسون قرار است ستاره یک پروژه خانوادگی و ماجراجویانه تازه به نام پسران تابستان گردد که به وسیله کورنلیوس اولیانو و برایان شولز از فیلم بادام زمینی ها نوشته شده است.

میسون تمز از تلفن سیاه مقابل گیبسون نقش آفرینی خواهد نمود و دیوید هنری از سال جاری سال مان است مسئولیت کارگردانی را بر عهده خواهد داشت.

کارگردان در بیانیه ای گفت: از نظر تاریخی، داستان های خیالی بچه ها از هیولا ها برای به تصویر کشیدن عمیق ترین ترس ها در حین قدرت بخشیدن به افراد برای غلبه کردن بر آن ها استفاده می نمایند. حالا بیشتر از همواره، ما احتیاج به روایت هایی داریم که در مقابله با تاریکی بتوانند الهام بخش شجاعت شوند.

او اضافه نمود که پسران تابستان بازگشت به داستانی است که از جادو و نوستالژی کودکی به عنوان قهرمانان خود در مقابله با هیولا های قدیمی و تازه استفاده می نماید.

داستان فیلم از این قرار است که برترین دوست یک پسر با بازی تمز به طور مرموزی ربوده می گردد و به این ترتیب پسر شک می نماید که نیروی ماورای طبیعی پشت ماجرا باشد. او از یک کارآگاه با بازی گیبسون یاری می خواهد و آن ها به زودی متوجه می شوند دارند ساحره ای را دنبال می نمایند که اخیراً به جزیره آن ها سفر نموده است.

قرار است مراحل تهیه فیلم از ماه دسامبر در ویلمینگتون واقع در کارولینای شمالی شروع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مل گیبسون در پی ساحره می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مل گیبسون در پی ساحره می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید