مأمور پیشین اف.بی.آی هم علیه ترامپ، کتاب منتشر می نماید

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، مأمور پیشین ضد جاسوسی اف بی آی نیز به دنبال افشاگری از روابط گذشته ستاد ترامپ و روسیه است.

مأمور پیشین اف.بی.آی هم علیه ترامپ، کتاب منتشر می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تفکر برتر، در ادامه انتشار سلسله کتاب های جنجالی علیه رئیس جمهوری آمریکا، مأمور پیشین ضد جاسوسی اف بی آی نیز به دنبال افشاگری از روابط گذشته ستاد ترامپ و روسیه است.

به گزارش دیروز خبرگزاری آسوشیتدپرس، مأمور پیشین اداره ضد جاسوسی پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) که نقش اساسی در تحقیقات دخالت روسیه در امور داخلی آمریکا ایفا نموده بود به دنبال انتشار کتابی از دغدغه های خود در خصوص احتمال تسلط روس ها بر رئیس جمهوری آمریکا است.

انتشارات هاتون میفلین هارکورت (Houghton Mifflin Harcourt) در بیانیه ای اطلاع داد که آلوده: ضد جاسوسی و تهدید دونالد ترامپ در 8 سپتامبر (18 شهریور) یعنی دو ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان آمریکا منتشر می گردد و اطلاعات دست اولی از تحقیقات مذکور و احتمال دسیسه ستاد ترامپ و روسیه برای پیروزی در انتخابات 2016 را مطرح می سازد.

در بیانیه ناشر این کتاب آمده که گرچه تحقیقات مولر ستاد ترامپ را متهم به همدستی با روس ها نکرد، ولی پیتر استرزوک (Peter Strzok) به دنبال یافتن پاسخ این پرسش است که هنگامی که به نظر می آید یک رئیس جمهور منافع شخصی خود و روسیه را به کشورش ترجیح می دهد، آیا تبدیل به تهدیدی علیه امنیت ملی شده است؟

جیمز کومی رئیس پیشین اف بی آی و اندرو مک کیب قائم مقام پیشین این نهاد با انتشار کتاب هایی جنبه های دیگری از تحقیقات از ترامپ را منتشر ساخته اند.

اندرو وایسمن دادستان پیشین وزارت دادگستری و از اعضای تیم مولر نیز کتابی را در ماه سپتامبر روانه بازار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مأمور پیشین اف.بی.آی هم علیه ترامپ، کتاب منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأمور پیشین اف.بی.آی هم علیه ترامپ، کتاب منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید