شستن مو با آب برنج، روشی مقرون به صرفه برای تقویت مو

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، شستن موها با آب برنج روشی مقرون به صرفه، آسان و موثر برای بهبود ظاهر و سلامت موهایتان است.

شستن مو با آب برنج، روشی مقرون به صرفه برای تقویت مو

تقویت کردن مو با آب برنج را در برنامه و روتین خود قرار دهید و از تأثیر آن روی موها لذت ببرید. شستن موها با آب برنج روشی مقرون به صرفه، آسان و مؤثر برای بهبود ظاهر و سلامت موهایتان است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

نکاتی که باید در خصوص تقویت کردن مو با آب برنج بدانید

1/2 فنجان (64 گرم) برنج قهوه ای سفید یا دانه بلند را در 2-3 فنجان آب به مدت 30 دقیقه خیس کنید. برنج را صاف کنید و از آب آن برای شستن موهایتان بهره ببرید.

پس از شامپو کردن، موهای خود را در آب برنج خیس کنید و بگذارید 20-30 دقیقه بماند. با آب خنک بشویید.

آب برنج را روزانه، یک روز در میان یا یک بار در هفته به برنامه روزانه خود اضافه کنید. (این به ترجیح شما و نتایجی که می خواهید برسید بستگی دارد.) بعلاوه برای ترمیم موهای آسیب دیده خود به مطلب چگونه موهای آسیب دیده را ترمیم کنیم؟ مراجعه کنید.

تقویت کردن مو با آب برنج

  • برای تقویت کردن مو با آب برنج مقداری برنج خریداری کنید درحالی که هر نوع برنجی مؤثر است؛ اما بیشترین تاثیر را برنج سفید یا برنج قهوه ای دانه بلند دارد. هر چه در خانه دارید خوب است! 1/2 فنجان برنج را مقدار کنید و آن را بشویید تا هرگونه گردوغبار یا ناخالصی از بین برود.
  • برنج را با 2 تا 3 فنجان آب در یک کاسه ترکیب کنید. کاسه را روی پیشخوان بگذارید و صبر کنید!
  • برنج را حدود 15 تا 30 دقیقه در آب خیس کنید. اجازه دهید برنج، خیس بخورد تا آب ظاهری شیری و نیمه مات به خود بگیرد. این ظاهر شیری نشان می دهد که مقداری از اینوزیتول برنج در آب آزاد شده است. اینوزیتول کربوهیدراتی است که به آب برنج ظاهر شیری می دهد و هنگامی که روی موهای خود استفاده می گردد، بعضی تحقیقات نشان می دهد که اینوزیتول به محافظت از موهای شما و افزایش درخشندگی یاری می نماید.
  • آب برنج را در حین خیساندن یکی دو بار هم بزنید. از قاشق یا چنگال برای شکستن کلوخه های برنج بهره ببرید. هنگامی که آب ظاهری کدر یا شیری به خود گرفت، باید خوب باشد.
  • برنج را صاف کنید و آب آن را کنار بگذارید. دوباره آنالیز کنید تا مطمئن شوید که در آب، برنج معلق نباشد.
  • آب برنج را داخل یک ظرف تزئینی یا کاربردی بریزید. اکنون آماده استفاده است! سپس برای تقویت کردن مو با آب برنج از این محلول شگفت انگیز بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب برای خودتان چال گونه ایجاد کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "شستن مو با آب برنج، روشی مقرون به صرفه برای تقویت مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شستن مو با آب برنج، روشی مقرون به صرفه برای تقویت مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید