امتحانات خاتمه ترم تحصیلى دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضورى برگزار مى شود

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امتحانات خاتمه ترم تحصیلى دانشجویان شهید چمران اهواز به خصوص در مقاطع کارشناسى و ارشد به صورت حضورى برگزار می شود.

امتحانات خاتمه ترم تحصیلى دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضورى برگزار مى شود

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص زمان برگزارى امتحانات سرانجام ترم تحصیلى دانشجویان گفت: زمان برگزارى امتحانات سرانجام ترم تحصیلى دانشگاه شهید چمران اهواز هنوز مشخص نیست، اما این امتحانات قطعا برگزار مى شوند؛ انتظار داریم با مساعد شدن شرایط این آزمون ها را از 15 تیرماه به بعد برگزار کنیم، اما اگر این امکان فراهم نبود و نتوانستیم این امتحانات را برگزار کنیم، زمان برگزارى را به مرداد یا شهریور و یا دو هفته اول مهرماه تغییر خواهیم داد.

جلیلی فر اضافه کرد: در صورتى که تا 15 تیرماه، ستاد ملى مبارزه با کرونا تجمعات را مشکل ساز نداند، امتحانات سرانجام ترم تحصیلى دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اولین فرصت برگزار خواهند شد و در صورتى که برگزارى تجمع، خطرساز اعلام شود، زمان برگزارى این آزمون به تعریق خواهد افتاد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به شیوه برگزارى امتحانات سرانجام ترم تحصیلى دانشجویان ابراز کرد: امتحانات سرانجام ترم تحصیلى دانشجویان شهید چمران اهواز به خصوص در مقاطع کارشناسى و کارشناسى ارشد به صورت حضورى برگزار خواهند شد و به دلیل اهمیت امنیت و سلامت در برگزارى این آزمون ها، نمى توانیم آن ها را به صورت غیرحضورى و مجازى برگزار کنیم.

وى با تاکید بر اینکه امتحانات سرانجام ترم تحصیلى جارى به صورت حضورى برگزار مى شوند، ادامه داد: به اعضای هیأت علمی دانشگاه اعلام شده که برگزاری امتحانات میان ترم ضرورت ندارد، اما اگر هر کدام از اساتید، تمایل به برگزارى این آزمون دارد، باید در قالب فعالیت های آموزشی باشد. با این اوصاف، اگر استادی بخواهد نمره ای را به عنوان میان ترم در نظر گیرد، صرفا باید در قالب فعالیت های آموزشی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات خاتمه ترم تحصیلى دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضورى برگزار مى شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم تحصیلى دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضورى برگزار مى شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید