احتمال برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، رئیس دانشگاه یزد گفت: درصددیم تا پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، کلاس های آموزشی دانشگاه یزد را به شیوه ترکیبی برگزار کنیم.

احتمال برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی

به گزارش گروه استانهای وبلاگ تفکر برتر، قاسم بریدلقمانی رئیس دانشگاه یزد در ارتباط زنده با خبر 20 شبکه یزد، حضوری شدن آموزش در دانشگاه را تا زمان تکمیل واکسیناسیون غیرممکن خواند و توضیح داد: مشکل اصلی در خوابگاه هاست چرا که در شرایط کنونی باید اتاق چند نفره را فقط به دو نفر اختصاص داد.

بریدلقمانی از احتمال برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان اطلاع داد و اعلام کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی تازه می خواهیم آموزش ترکیبی داشته باشیم به این گونه که دانشجویان یزدی که احتیاج به خوابگاه ندارند به صورت حضوری و دانشجویان سایر شهر ها به صورت آنلاین آموزش ببینند.

رئیس دانشگاه یزد با اشاره به اینکه واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در یک ماه گذشته انجام گرفته است، گفت: از روز گذشته به اسم نخستین دانشگاه در سطح کشور، واکسیناسیون دانشجویان را شروع نموده ایم.

بریدلقمانی در خاتمه گفت: دانشجویان دانشگاه یزد که ساکن شهرستان هستند باید در دانشگاه های محل سکونت خود واکسینه شوند، همانگونه که دانشجویان یزدی سایر دانشگاه های کشور هم در دانشگاه یزد واکسن دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتمال برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید