کولاک برف در ایران ادامه دارد ، هواشناسی هشدار داد

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، حوادث خبرنگاران: سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف، باران و وزش باد در بعضی استان ها از ورود سامانه بارشی نو به کشور طی هفته آینده اطلاع داد.

کولاک برف در ایران ادامه دارد ، هواشناسی هشدار داد

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در سواحل شمالی، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و بعضی منطقه ها شمال غرب بارش برف، باران و وزش باد روی می دهد.

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ها شدت دارد. فردا شنبه 9 بهمن در بعضی منطقه ها چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در بیشتر منطقه ها کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و شمال غرب وارد کشور شده و روز سه شنبه در خوزستان، شمال بوشهر، فارس، جزایر واقع در شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و به تدریج استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز کشیده می گردد. در منطقه های از شمال غرب نیز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می گردد.

امروز آسمان تهران ابری است که به تدریج صاف می گردد. سرعت وزش باد غرب-شمال غربی در مرکز 30 کیلومتر بر ساعت (باد شدید) خواهد بود.

منبع: رکنا

به "کولاک برف در ایران ادامه دارد ، هواشناسی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک برف در ایران ادامه دارد ، هواشناسی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید