تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته آینده

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته در شهر های صنعتی و پرجمعیت اطلاع داد و گفت: امروز و فردا برای بعضی استان ها افزایش ابر و بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته آینده

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه در تشریح آخرین شرایط جوی و آب و هوای کشور گفت: امروز (آدینه) در شرق استان های لرستان و خوزستان، جنوب همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس منطقه های از استان های اصفهان، یزد، سمنان و شرق تهران و در بعضی نقاط از آذربایجان غربی و شرقی و در سواحل شمال افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد.

وی اظهار داشت: فردا (شنبه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل خزر بارندگی در گیلان، مازندران و گلستان افزایش می یابد و غرب دریای خزر هم مواج و متلاطم می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی برای شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و کرمان و بعضی منطقه ها اصفهان، یزد، سمنان و ارتفاعات تهران هم برای فردا بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را پیش بینی کرد.

نقشینه از تداوم آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته اطلاع داد و به پرهیز از تردد غیر ضروری در فضای باز و فعالیت فیزیکی و ورزشی برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده های توصیه کرد.

وی گفت: فردا و پس فردا (روز های شنبه و یکشنبه) خلیج فارس مواج و متلاطم می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را غبارآلود پیش بینی کرد و گفت: فردا در مرکز آسمان ابری و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می گردد. بیشینه دمای امروز و فردا در تهران 14 درجه و کمینه دمای امروز نیز 6 درجه خواهد بود.

منبع: فرارو

به "تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید