هتلینگ آپارتمان چیست؟ امکانات و خدمات

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، امروزه، بعضی از افراد به دلیل شرایط کاری و مسافرت های پی درپی، تمایل دارند در ساختمان هایی اقامت کنند که در کنار ارائه خدمات در بالاترین سطح، امکان اقامت به صورت بلندمدت نیز در آن ها وجود داشته باشد. البته بعضی از هتل ها، چنین شرایطی را برای ساکنان فراهم می کنند، اما شاید بهترین گزینه برای این دسته از افراد، اقامت در برج های لوکس مسکونی باشد. این دسته از برج های مسکونی که در کنار فراهم آوردن تمام امکانات لازم برای زندگی، اجازه اقامت برای یک دوره طولانی را به شما می دهند به هتلینگ آپارتمان معروف هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات هتلینگ آپارتمان و قیمت واحدهای آن صحبت کنیم، بنابراین تا انتهای مطلب همراه خبرنگاران باشید.

هتلینگ آپارتمان چیست؟ امکانات و خدمات

منظور از هتلینگ آپارتمان

هتلینگ آپارتمان ها در واقع شبیه به هتل های مسکونی است که تمام امکانات لازم برای زندگی را در اختیار ساکنان قرار می دهند. شاید با خودتان بپرسید که بین هتلینگ آپارتمان با هتل های لوکس چه تفاوتی وجود دارد؟ در نگاه اول می توان به مدت زمان اقامت در هتلینگ آپارتمان اشاره کرد. به طوری که معمولا مدت اقامت در یک هتل کوتاه است و امکان اقامت برای یک مدت طولانی در هتل وجود ندارد. این در حالی است که امکان اقامت طولانی مدت در هتلینگ آپارتمان وجود دارد. در دومین مورد می توان به تفاوت امکانات اشاره کرد. البته امکان دارد، یک هتل لوکس امکانات هتلینگ آپارتمان را در اختیار مهمانان قرار دهد، اما باز هم قابل مقایسه با امکانات و خدمات هتلینگ آپارتمان نیست. از نظر هزینه نیز، برای اقامت طولانی مدت در هتل های لوکس باید هزینه بیشتری را در مقایسه با اقامت در هتلینگ آپارتمان بپردازید.

امکانات هتلینگ چیست؟

تا این بخش از مطلب چندین بار بیان کردیم که امکانات هتلینگ آپارتمان ها در یک سطح فوق العاده قرار گرفته است، از این رو احتمالا برایتان سوال پیش می آید که مگر چه امکاناتی در این محیط ها در اختیار افراد قرار می گیرد. در این بخش از مطلب قصد داریم در مورد امکانات موجود در هتلینگ آپارتمان ها صحبت کنیم، امکاناتی که موجب می شوند ساکنان اقامت راحتی در این محیط ها داشته باشند.

تالار مجلل در هتلینگ آپارتمان

معمولا پیش می آید که افراد تصمیم می گیرند در یک رستوران بزرگ از مهمان خود پذیریی کنند، اما در بعضی از مواقع بسته به نوع ارتباط با مهمان ترجیح می دهید در خانه خود و با سلیقه خودتان از مهمان پذیرایی کنید. حال در هتلینگ آپارتمان ها به دلیل وجود تالار و سالن پذیرایی مجلل می توانید در خانه خود آشپزی کنید و در این مکان از مهمانان خود پذیرایی کنید.

آشپزخانه با تمام امکانات

یکی از بهترین مزیت های هتلینگ آپارتمان در مقایسه با هتل ها، وجود آشپزخانه مجهز است که ساکنان بیشتر حس بودن در خانه خود را در مقایسه با هتل دارند. از امکانات موجود در آشپزخانه های هتلینگ می توان به تمام لوازم برقی و دیگر موارد مورد نیاز اشاره کرد.

خدمات لاندری و خشکشویی در هتلینگ

شستن لباس ، از جمله فعالیت هایی است که خیلی از افراد نه وقت آن را دارند و نه حوصله ای که بخواهند این کار را انجام دهند. در هتلینگ آپارتمان ها نیز برای ساکنان، امکان لاندری و خشکشویی لباس ها فراهم است. در این بخش شستشوی تمام لباس ها، تشک، پتو و غیره انجام می گیرد تا آسایش و راحتی بیشتری را برای همراهان به وجود آورد. برای اطلاعات بیشتر درباره لاندری روم در آپارتمان کلیک کنید.

خدمتکار

با اقامت در هتلینگ آپارتمان می توانید در آن واحد امکانات و خدمات هتل و خانه را با یکدیگر در اختیار داشته باشید. زیرا در عین حال که در خانه خود زندگی می کنند، یک خدمتکار حرفه ای به شما در کارهای کمک می کند تا اقامت دلچسبی را برای کوتاه مدت و بلند مدت برای شما به وجود آورد. با وجود خدمتکار دیگر لازم نیست از بابت کارهای خانه و نظافت نگران باشید.

خدمات لابی من در هتلینگ

یکی دیگر از خدماتی که در هتلینگ آپارتمان ها در اختیار ساکنان قرار می گیرد، لابی من است. در طول اقامت خود می توانید از لابی من در مورد خدمات مسافرتی تا سوال های خود درباره محیط، راهنمایی و مشاوره بگیرید.به عنوان مثال، شاید دوست داشته باشید بعد از صرف شام، از یک مکان تفریحی بازدید کنید، لابی من ها در این موارد اطلاعات بالایی دارند و می توانند به شما در یک انتخاب خوب کمک کنند. حتی می توانید در رزرو بلیت ، پیدا کردن رستوران و هر سوالی در این موارد را از لابی من ها تقاضا کنید. در کنار این موارد، بعضی از هتلینگ ها به امکانات دیگری مانند سالن آمفی تئاتر مجهز هستند.

لابی ساختمان چیست؟ انواع طراحی و نورپردازی لابی

سالن بدنسازی، استخر و دیگر محیط های ورزشی

خیلی از افراد وجود دارند که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و حتی در دوره اقامت خود در هتلینگ نیز تمایل دارند که زمانی را به ورزش اختصاص دهند. از این رو در هتلینگ ها، سالن های بدنسازی با تمام تجهیزات، استخر، سونا و جکوزی وجود دارد.

قیمت هتلینگ آپارتمان های تهران

هتلینگ آپارتمان ها معمولا در منطقه ها بالا شهر تهران مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، جنت آباد و پونک ساخته می شوند و هر مترمربع از قیمت این واحدها تقریبا 40 یا 50 میلیون تومان است. بله این قیمت ها به تومان است، چرا که امکانات هتلینگ ها قابل مقایسه با ساختمان های معمولی نیست و طبیعتا بخشی از هزینه نیز مربوط به موقعیت مکانی عالی هتلینگ است. برای مثال هتلینگ آپارتمان در منطقه سعادت آباد تهران نوساز، فول امکانات، با زیربتا 175 متر و سه خواب با قیمت تمام شده 17 میلیارد تومان به فروش می رسد. یک هتلینگ دیگر در منطقه سعادت آباد با متراژ 500 متر و چهار خواب 75 میلیارد تومان قیمت شده است. هتلینگ لوکس دیگری در شهرک غرب نوساز، با متراژ 225 متر و سه خواب دارای قیمت تمام شده تقریبی 20 میلیارد تومان است. یک هتلینگ آپارتمان نوساز در پاسداران تهران با 4 خواب و 400 متر زیربتا دارای قیمت کل 30 میلیارد تومان است.

سخن نهایی

همان طور که گفتیم، هتلینگ آپارتمان ها در واقع شبیه هتل هستند، اما امکانات بسیار بیشتری در اختیار ساکنان قرار می دهند. امروزه نیز به دلیل متقاضی بالا، امکانات رفاهی این سبک از ساختمان ها افزایش پیدا کرده است و دیگر می توانید هر آن چیزی که می خواهید از استخر گرفته تا کافی شاپ و پارک در هتلینگ ها پیدا کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که هتلینگ ها تمام اثاثیه مورد نیاز برای زندگی مانند مبلمان، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ظروف و دیگر موارد را در بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهند. برای آشنایی با ساختمان ها و آپارتمان های معروف تهران می توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج های معروف مراجعه کنید.

منبع: هومتیک

به "هتلینگ آپارتمان چیست؟ امکانات و خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلینگ آپارتمان چیست؟ امکانات و خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید