معرفی نامزدهای نهایی جایزه تی اس الیوت

به گزارش وبلاگ تفکر برتر به نقل از گاردین، هیئت داوران جایزه تی اس الیوت نامزدهای نهایی خود را در امسال معرفی کرد. جایزه تی .اس .الیوت یکی از معتبرترین و باارزش ترین جوایز ادبی انگلیس است که هرساله به وسیله بنیاد تی.اس.الیوت به برترین اثر در حوزه شعر اهدا می گردد. برنده این جایزه مبلغ نقدی 25 هزار پوندی دریافت می نماید و به هرکدام از شاعرانی که به لیست نامزدهای نهایی راه یافته باشند، هزاروپانصد پوند اهدا می گردد. جایزه تی.اس.الیوت تنها جایزه اصلی معتبر در حوزه شعر است که قضاوت درباره برنده آن صرفا به دست تیمی از شاعران شناخته شده صورت می گیرد.

معرفی نامزدهای نهایی جایزه تی اس الیوت

مایکل سیمونس رابرتز استاد شعر در دانشگاه منچستر متروپولیتن است و دریافت جایزه فوروارد و کاستا را نیز در کارنامه دارد. او سال جاری برای نگارش مجموعه شعر خون بها به عنوان نامزد نهایی برگزیده شده است.

در این بین کوین یانگ دبیر بخش شعر نیویورکر - که در سال 2003 نامزد نهایی جایزه کتاب ملی هم شده بود- برای مجموعه کتاب سنگ ها نامزد شده است.

ریموند آنتروباس برای تمام نام ها، کایو چینگونیی برای مشکل مربوط به خون، سلیما هیل برای کسانی که به کبوترها غذا می دهند، ویکتوریا کنفیک برای بخور یا هر دو ما از گرسنگی می میریم ، هانا لو برای بچه ها ، دنیل اسلامن برای پنجره تنها ، جوئل تیلور برای C+nto و شعرهای دیگر و جک آندروود برای یک سال در زندگی تازه دیگر نامزدهای نهایی سال جاری را تشکیل می دهند.

برنده نهایی تی اس الیوت سال 2021 در ماه ژانویه معین خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "معرفی نامزدهای نهایی جایزه تی اس الیوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نامزدهای نهایی جایزه تی اس الیوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید