دروازه بان پیکان: زمان استراماچونی مصدوم شدم، آزاده: می توانستیم استقلال را شکست بدهیم

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، دروازه بان و هافبک تیم پیکان از توانایی خودروسازان برای شکست استقلال صحبت کردند.

دروازه بان پیکان: زمان استراماچونی مصدوم شدم، آزاده: می توانستیم استقلال را شکست بدهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تفکر برتر، محمد ناصری پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و به نتیجه ای که می خواستیم، رسیدیم. می توانستیم برنده بازی باشیم، اما خواست خدا این بود که بازی مساوی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داور می توانست پس از خطای مدافع پیکان روی امیرحسین حسین زاده به او کارت قرمز نشان دهد، توضیح داد: این تصمیم سختگیرانه بود، اما کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.

دروازه بان پیکان درباره انتها مصدومیتی که ابتدای آن به حضورش در استقلال برمی گشت، گفت: پس از مصدومیت شرایط سختی داشتیم. با این حال کادر فنی پیکان به من اعتماد کرد و شرایط به خوبی جلو رفت. مصدومیت من به دوره حضورم در استقلال، در زمان سرمربیگری استراماچونی برمی شود که در ایفمارک متوجه کشیدگی رباط صلیبی ام شدم. با مشورت پزشکان جراحی کردم و مدتی از فوتبال دور بودم.

بعلاوه محمدجواد آزاده دیگر بازیکن پیکان در خصوص تساوی تیمش با استقلال گفت: بازی را خوب شروع کردیم و دوندگی خوبی داشتیم. اخراج بازیکن استقلال هم علت خوبی بود که فشار خوبی بر استقلال وارد کنیم و می توانستیم پیروز شویم. ما جوان ترین ترکیب آسیا را در اختیار داریم و پیکان می تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دروازه بان پیکان: زمان استراماچونی مصدوم شدم، آزاده: می توانستیم استقلال را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پیکان: زمان استراماچونی مصدوم شدم، آزاده: می توانستیم استقلال را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید