فوتبال

تعداد تماشاگران بازی پرسپولیس ، النصر مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

25 شهریور 1402

خط و نشان گل محمدی برای یک بازیکن پرسپولیس ، طلسمی که باید شکسته شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.

14 فروردین 1402

تکلیف سرپرست تیم ملی تعیین شد

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.

25 اسفند 1401

بعد از جدایی از ایران چند پیشنهاد داشتم، وقتش رسیده ریسک کنم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران 5-6 پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.

19 اسفند 1401

عکس ، آتش زدن پیراهن ستاره فوتبال جلوی چشم او ، خشم جنجالی علیه مهاجم سرشناس

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا روزهای عجیبی را در فوتبال سوییس پشت سر می گذارد.

8 اسفند 1401

عکس، بمب خبری طارمی در پرتغال؛ شکار ستاره پورتو به وسیله میلیاردر ایرانی

طارمی تا خاتمه فصل آینده با باشگاه پورتو پرتغال قرارداد دارد و هنوز حاضر به تمدید قراردادش با مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال نشده است.

1 اسفند 1401

ماجرای اعزام داور فوتبال به تاجیکستان چیست؟

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به تازگی و در گفت وگویی اعلام نمود که یک داور ایرانی - که باید به رقابت های جام ملت های آسیا برود - به تاجیکستان خواهد رفت تا در دوره های آموزشی فیفا شرکت کند و ایران سهمیه اش را در داوری جام ملت های آسیا از دست ندهد. شواهد...

19 بهمن 1401

انتقاد تند اسکوچیچ علیه نبی و کی روش؛ مربی تان به جای هوچی گری باید شهامت داشت!

اسکوچیچ در پست اینستاگرامی به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال و البته کی روش پرداخت.

11 دی 1401

ادعای جالب رسانه پرتغالی درباره مقصد مهدی طارمی

در شرایطی که هر روز نام یک تیم تازه به عنوان مقصد احتمالی مهاجم پورتو مطرح می گردد، رسانه آبولا در گزارشی به این نکته اشاره نموده که رویای طارمی، بازی در لیگ جزیره است.

17 آذر 1401

اکران فرهنگی همزمان با برد تیم ملی فوتبال

همزمان با برد تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز در جام جهانی فوتبال تصاویر مربوط به این پیروزی در سازه های فرهنگی و تبلیغاتی تهران اکران شد.

11 آذر 1401

تیپ زمستانی سرمربی استقلال سوژه شد

استقلالی ها از تعطیلات لیگ برتر به واسطه برگزاری رقابت های جام جهانی نهایت استفاده را برده و به برگزاری ملاقات های محبت آمیز مشغول هستند. آبی پوشان که نتوانستند اردو های خارجی خود در امارات و پرتغال را برگزار نمایند، امروز به مصاف طرفدار رفته اند.

9 آذر 1401

مهران رجبی نو تلویزیون هم کشف شد

در میان چهره ها و مجریان ورزشی تلویزیون که قرار است ویژه برنامه های جام جهانی را اجرا کنند، نام سه بازیگر نیز به چشم می خورد که اجرای یکی از بخش های برنامه به آن ها سپرده شده است.

30 آبان 1401

زوج خط دفاع پرسپولیس کشف شد!

پرسپولیس در لیگ بیست ویکم درحالی نایب قهرمان شد که یکی از نقد های پیشکسوتان این باشگاه تغییرات فراوان در خط دفاع بود. گل محمدی که از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف در دفاع میانی تیمش استفاده می کرد، با توجه به شرایط...

17 مرداد 1401

سنگ بزرگ استقلال مقابل بازیکن جدایی طلب

آرش رضاوند، هافبک استقلال چند هفته ای است که به یکی از سوژه های مهم جابجایی تابستانی تبدیل شده، اما شرایط او هنوز تعیین نشده است. در این مورد هیچ شکی وجود ندارد که جواد نکونام اعتقاد ویژه ای به سبک بازی رضاوند دارد و حتی روز آدینه هم با حضور در یک برنامه...

12 مرداد 1401

تفاوت آشکار خط آتش استقلال و پرسپولیس

یکی از مسائل اساسی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، فقدان یک مهاجم شش دانگ و گلزنی قهار که بتواند از هر توپ یک موقعیت خطرناک و گل بسازد بود. سرخپوشان با وجود از دست دادن چند مهره اصلی و بعلاوه جذب بازیکنان ضعیف تر، باز هم در ارائه فوتبال هجومی...

5 مرداد 1401

دروازه بان پیکان: زمان استراماچونی مصدوم شدم، آزاده: می توانستیم استقلال را شکست بدهیم

دروازه بان و هافبک تیم پیکان از توانایی خودروسازان برای شکست استقلال صحبت کردند.

20 تیر 1401

شروع رقابت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان

رقابت های هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می گردد که قهرمانی استقلال قطعی شده است، اما رقابت برای دومی بین پرسپولیس و سپاهان اصفهان ادامه دارد.

12 تیر 1401

استیلی: اگر بازی با کانادا لغو شود باید غرامت سنگینی بدهیم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ از من خواست به باقری و خانبان بگویم از بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کنند.

11 تیر 1401

مهلت صدور رأی پرونده ویلموتس به تعویق افتاد، توافقات نهایی مدافع خارجی با مدیریت استقلال

اخبار حاشیه ای فوتبال و ورزش ایران را در بسته زیر مشاهده می کنید.

8 تیر 1401

انتخاب محل تمرین تیم ملی در جام جهانی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم ملی امروز از چند کمپ تمرینی و هتل های مختلف شهر دوحه جهت انتخاب محل انجام تمرینات و اقامت ملی پوشان در جام جهانی بازدید به عمل آوردند.

26 خرداد 1401
تعداد: (142)