ثبت تردد بیش از 72 میلیون خودرو در جاده های کرمانشاه

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، در امسال تردد 72 میلیون و 624 هزار خودرو در محور های استان کرمانشاه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

ثبت تردد بیش از 72 میلیون خودرو در جاده های کرمانشاه

به گزارش گروه استان های وبلاگ تفکر برتر از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این آمار براساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند تردد شمار ثبت شده است،گفت: در مدت مشابه سال گذشته 74 میلیون و 726 هزار خودرو در محور های استان تردد کردند.

او اضافه کرد: محدودیت های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج از شهر های گروه قرمز و نارنجی و رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله هموطنان باعث شده که تردد وسایل نقلیه سبک در نیمه نخست امسال 61 میلیون 461 هزار خودرو باشد در صورتی که در سال گذشته، تردد جاده ای 62 میلیون و 686 هزار خودرو بوده و این آمار خبر از کاهش 2 درصدی تردد جاده ای می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین ثبت شده به وسیله دوربین های تردد 11 میلیون و 162 هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش یافت.

کرمی گفت: بیشترین تردد در محور بیستون کرمانشاه با چهار میلیون تردد و کمترین تردد در محور گیلانغرب به سومار با 34 هزار تردد ثبت شده است.

او بیان داشت: هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات راه ها و آخرین شرایط محور های مواصلاتی با شماره های 141مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرند.

لازم به ذکر است:استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت تردد بیش از 72 میلیون خودرو در جاده های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت تردد بیش از 72 میلیون خودرو در جاده های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید