تقدیر حاجی میرزایی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس برای تلاشهای معلمان در کرونا

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش های معلمان و فرهنگیان در دوران کرونا تقدیر کرد.

تقدیر حاجی میرزایی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس برای تلاشهای معلمان در کرونا

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام محسن حاجی میرزایی در قدردانی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش های معلمان و فرهنگیان در دوران کرونا به این شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛

بیش از یک سال است که جهان و جهانیان به دلیل ظهور و بروز ویروس کوید19، به رنج افتاده اند و به تبع آن، هم وطنان عزیزمان نیز در آزار و اذیت حاصل از شیوع این بیماری مهلک، روزگار می گذرانند.

به نیکی می دانیم که هر از گاهی که بشر با پدیده شومی مانند بیماری های فراگیر و مهلک روبرو می شود، تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی او به دلیل مضایق و مضرات حاصل از آن، با چالش های شدید دست به گریبان می شود. امروز ما در اوج این چالش هستیم و تنها راه گریز آن، توکّل و توسل، سعی و صبر، درک و درایت و همدلی و همسوییِ ملّی و تلاش افزون با برنامه ریزی حساب شده می باشد.

وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولّی اصلی تعلیم و تربیت رسمی فرزندان ایران اسلامی، در راستای رسالت ذاتی خویش، یعنی ارایه خدمات آموزش و پرورشی به دانش آموزان، از همان روزهای نخستینِ ورود این ویروس آسیب زا، همدل، همزبان و همراه با معلمان ایران اسلامی با درک کامل شرایط آن روز، در پیِ تحلیلی آینده پژوهانه در پیش بینی شرایط فردای پیش رو، اقدام به طراحی، تدوین و اجرای سیاست ها، راهبردها، برنامه ها و فعالیت های متناسب کرد.

از آن جمله، برای تحقق بهینه هدف عالی خود یعنی عدالت آموزشی و گسترش کمّی و کیفی آن، برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش ایران، نرم افزار کاربردی و انحصاری شبکه آموزشی دانش آموز با نام اختصاری شاد را آماده بهره برداری کرد.

همچنین در فصل نوینی از همکاریِ هدفمند و به هنگام با رسانه ملّی، برنامه جامع آموزشیِ مدرسه تلویزیونی ایران را تهیه و تولید نمود و در اختیار جامعه ذی نفعان، یعنی دانش آموزان عزیز قرار داد.

به یقین خالق اصلی این حماسه عظیمِ آموزشی- پرورشی، یکایک آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان، مشاوران، معاونان و مدیران سراسر کشور هستند که جاهدانه برای برقراری عدالت آموزشی قامت افراشتند و مجاهدانه در این طریق تعالی بخش، گام برداشتند.

بی تردید، عنایت و حمایت اصولی شما نمایندگان خبیر و خدوم مجلس شورای اسلامی از مساعی صابرانه و صادقانه معلمان ایران سربلند در این مقطع خطیر و پُرخطر که نمود و نماد آن در بیانیه اخیرتان در روز چهارشنبه دوازدهم آذر تجلّی یافت، می تواند جامعه فهیم فرهنگیان را با اعتقادی فزون تر از پیش، انگیزه ای افزون تر از قبل و عزمی پایدار تر از همیشه، در جهت سخت، اما سبز اعتلای امر تعلیم و تربیت و ارتقای نهاد آن، ثابت قدم بدارد.

اینجانب به عنوان خادم ملّت شریف ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت و به نمایندگی از معلمّان فرهنگ مدار این سرزمین اسلامی، صمیمانه از نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی، به ویژه تهیه کنندگان بیانیه مذکور، تحسین و تجلیل می نمایم و برای تسهیل، تسریع و تصحیح در پیمایش جهت سعادت آفرین تعلیم و تربیت، مشتاقانه خواستار حمایت و هدایت های بیش از پیش مجلس شورای اسلامی هستم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تقدیر حاجی میرزایی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس برای تلاشهای معلمان در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر حاجی میرزایی از بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس برای تلاشهای معلمان در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید