استارتاپ

حضور استارت آپ های دانش آموزی در الکامپ 1400

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ستاد اجرایی الکامپ 1400 در راستای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و برای ایجاد بستر تعاملات و شبکه سازی تیم های دانش آموزی در کنار کسب و کارهای پیشرفته در حوزه فاوا، رویداد استارت آپی تینواستارز را برگزار...

15 اردیبهشت 1401

گردشگری دنیا منتظر واکسیناسیون نخواهد ماند، سفرهای مسئولانه و ایمن، بهترین راه چاره برای احیای این صنعت است

آخرین جلسه کمیته بحران گردشگری جهانی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2020 به صورت مجازی و با میزبانی پرتغال برگزار گردید. این جلسه با جلسه های حضوری بالاترین مقام UNWTO، نخست وزیر آنتونیو کوستا و وزیر امور خارجه پرتغال، آگوستو سانتوس سیلوا همراه بود.

10 بهمن 1399

تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی

به نقل از دانشگاه آزاد، هنگامه بختیار با اشاره به تاکیدات مسؤولان دانشگاه مبنی بر تحول در حوزه علوم پزشکی این دانشگاه، گفت: حوزه علوم پزشکی این دانشگاه به فن بازارهای مرتبط ورود می کند و ارتباط صنعت با این حوزه تقویت و گسترش می یابد.

10 دی 1399

الکامپ هوشمند اواخر شهریور ماه برگزار می شود

یست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 28 تا 31 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

18 تیر 1399

کامپیوترها در آغاز مسیری جدید برای دستیابی به هوش انسانی

شبکه های عصبی با الهام از زیست شناسی، گام های بلندی را در جهت تقویت توانایی های انسان برمی دارند. آیا می توان با کاهش قابلیت پیش بینی، هوش مصنوعی را به هوش انسانی نزدیک کرد؟

31 فروردین 1399

هزار تفاهم نامه بین صنایع و شرکتهای دانش بنیان منعقد شده است

به گزارش خبرنگاران، سیاوش ملکی فر امروز در نشست خبری گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: امسال ابزار جدیدی را در صندوق نوآوری و شکوفایی برای کمک به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان با هدف...

25 اسفند 1398