اخبار مجلس

اجرای قانون مبارزه با پولشویی در منطقه ها آزاد

معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد از اجرای قانون مبارزه با پولشویی در منطقه ها آزاد خبر داد.

22 شهریور 1401

فرهنگ میزبانی در مشهد هنوز جای کار زیادی دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، فرهنگ میزبانی در مشهد هنوز جای کار زیادی دارد.

22 مرداد 1401

نماینده مجلس: احتیاج طرف غربی به توافق بیشتر از احتیاج ما به مذاکره است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست جمهوری اسلامی ایران درمذاکرات پُر است، گفت: در چنین شرایطی عقلانی است که طرف غربی از خواسته های غیرمنطقی پرهیز کند تا امکان توافق محقق گردد.

17 مرداد 1401

نرخ سود وام مسکن برای روستاییان کاهش یافت

براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن برای روستاییان با نرخ سود پنج درصد پرداخت می گردد. با این شرایط وام گیرندگان باید ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان قسط پرداخت نمایند.

7 مرداد 1401

مسائل و چالش های محیط زیستی دنیا نگران کننده است

خبرنگاران/خراسان رضوی ‫رئیس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر امروز به فکر چاره اندیشی برای مسائل و چالش های محیط زیست دنیا نباشیم، قطعا در آینده بسیار نزدیک باید آمادگی رویارویی با معضلاتی همانند طوفان های گرد و غبار،...

13 تیر 1401

تعلیق پروانه فعالیت 15000راننده تاکسی واکسن نزده

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت 15000 راننده تاکسی واکسن نزده خبر داد و گفت: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد، محدودیت ها و تعلیق پروانه فعالیت تأثیرگذار بوده است.

23 خرداد 1401

تخفیف هتل های تبریز به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018

هتل های تبریز به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018، در اردیبهشت ماه سال جاری نیم بها می شوند.

27 فروردین 1401

بودجه رتبه بندی معلمان در ردیف حقوق و مزایا نیست

یک معلم و کارشناس آموزش و پرورش به ارائه بعضی نکات و ابهامات پیش روی معین بودجه رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه 1401 پرداخت و گفت: بودجه رتبه بندی باید به صورت ماهانه و همراه با حقوق و مزایا پرداخت گردد که به نظر می رسد کمیسیون تلفیق بودجه مجلس هنگام آنالیز...

7 اسفند 1400

تکلیف کمیسیون آموزش به دولت برای تدوین آیین نامه اجرایی لایحه رتبه بندی تا انتها 1400

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح آنالیز های جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود اطلاع داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، دولت مکلف شد که آیین نامه اجرایی لایحه رتبه بندی را تا انتها 1400 تدوین کند.

13 آذر 1400

اگر صنعت نفت یاری نکند، تا 50 سال دیگر هم راه آهن عسلویه ـ بوشهر ـ شیراز راه اندازی نمی گردد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: اگر صنعت نفت به راه آهن عسلویه ـ بوشهر ـ شیراز یاری نکند، تا 50 سال آینده هم این طرح راه اندازی نخواهد شد.

21 آبان 1400

ثبت تردد بیش از 72 میلیون خودرو در جاده های کرمانشاه

در امسال تردد 72 میلیون و 624 هزار خودرو در محور های استان کرمانشاه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

17 آبان 1400

تصویب قانونی در راستای تقویت و بهبود عملکرد وزارت خارجه در مجلس نمایندگان آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را در زمینه استخدام نیروی کار متنوع در وزارت خارجه، تقویت امنیت در محل سفارتخانه های سراسر دنیا و همینطور تقویت فعالیتهای ضدفساد در داخل این سازمان تصویب کرد.

13 مرداد 1400

قیمت نفت بازهم افزایش یافت

تهران (پانا) - قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر دورنمای رشد عرضه و احتیاط اوپک پلاس در تسهیل محدودیت عرضه، برای سومین روز متوالی افزایش یافت و در راستا ثبت پنجمین رشد هفتگی قرار گرفت.

11 مرداد 1400

الهیان: آمریکا رکورددار جنایات ضدبشری است

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس، آمریکا را در حوزه نقض حقوق بشر رکورددار خواند و تاکید کرد بر اساس اسناد مستند در سازمان ملل، آمریکا بیشترین توصیه های حقوق بشری را در میان کشورها دریافت کرده است.

21 تیر 1400

خبرنگاران منتقد سینما و تلویزیون: شخصیت ها در پایتخت6 خودشان را تکرار کردند

تهران- خبرنگاران- منتقد سینما و تلویزیون گفت: در فصل ششم سریال پایتخت فراز و فرودهای داستانی سریال خیلی اندک شد و تیپ ها و شخصیت ها خودشان را تکرار کردند.

17 فروردین 1400

واکنش نهاد نماز جمعه به اظهارات سخنگوی ستاد کرونا

تهران (پانا) - روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه ای درباره اظهارات اخیر سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و برگزاری نمازجمعه در شهر مقدس قم اعلام نمود این نهاد، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، به اذعان وزیر بهداشت، در رتبه اول همکاری...

29 بهمن 1399

آخرین تلاش برای حفظ ترامپ در قدرت

یک گروه یازده نفره از نمایندگان مجلس سنای ایالات متحده آمریکا با صدور گواهی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر مخالفت خواهند کرد. مایک پنس معاون ترامپ از این اقدام حمایت کرده است.

21 بهمن 1399

برنامه و بودجه، در لایحه بودجه 1400 رشد 27 درصدی مالیات بر ارزش افزوده پیش بینی شده است

خبرنگاران - بعضی از اقلام درآمدی از جمله مالیات بر ارزش افزوده در زمان آنالیز لایحه بودجه سال 1399، فارغ از شرایط پیش آمده امسال و مسائل شیوع ویروس کرونا، پیش بینی شده است، لذا اساساً مقایسه ارقام لایحه 1400 با ارقام مصوب 1399 به لحاظ قضاوت در میزان عملکرد...

6 بهمن 1399

کارگران بیکار شده منتظر نباشند؛ از بیمه بیکاری خبری نیست؟!

در حالی که چندماهی از شیوع کرونا می گذارد و به خاطر این ویروس کارگران زیادی از کار بیکار شده اند، اما بسیاری از این افراد، علیرغم تقاضایی که داده اند برای برقراری بیمه بیکاری تا به امروز این امر برایشان محقق نشده، این در حالی است که مدام دولت طی ماه های...

11 دی 1399

دیدار قالیباف با وزیر ارتباطات

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

21 مهر 1399
تعداد: (25)