مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی فردا شروع می گردد

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، سخنگوی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه 71 خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور خواهند داشت، گفت: این مزایده از فردا شروع شده و تا اول آبان ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی فردا شروع می گردد

آقای حجتی گفت:مزایده فوق العاده 566 نیز از فردا شروع خواهد شد. این کار به وسیله سمانه ستاد برگزار خواهد شد و از ساعت 8 صبح فردا افراد می توانند مراجعه نموده و پیشنهادات خود را اعلام نمایند. تا ساعت 24 روز اول آبان نیز امکان ارائه پیشنهاد نیز وجود خواهد داشت. روز سوم آبان نیز بازگشایی خواهد بود. داشتن امضای الکترونیک و ارائه 15 درصد ضمانت نیز لازم است. در مزایده گذشته حدود هزار نفر مشکل ضمانت نامه پیدا کردند. ضمانت نامه باید معتبر باشد و سه ماه مهلت داشته باشد.

به گفته سخنگو سازمان اموال تملیکی،نزدیک به هزار و 200 میلیارد تومان ودایعی که به خزانه واریز شده بود به شرکت نمایندگان در مزایده عودت داده شد. افراد حقوقی نیز باید کد مالی ارائه نمایند.

او گفت:در مورد موضوع مغایرت در هنگام پلاک کردن خودرو ها گفت: مرجع تشخیص مدل و سال فراوری دفتر فنی مهندسی پلیس راهور است و در هنگام پلاک کردن خودرو اگر مغایرتی وجود داشته باشد در مورد مابه التفاوت قیمت تصمیم گیری خواهد شد.

وبلاگ تفکر برتر مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید