دوربین گلکسی اس 23 بهینه سازی می گردد ، نارضایتی مشتریان کار خود را کرد!

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار روی بهینه سازی و بروزرسانی دوربین اصلی سری گلکسی اس 23 است.

دوربین گلکسی اس 23 بهینه سازی می گردد ، نارضایتی مشتریان کار خود را کرد!

به گزارش وبلاگ تفکر برتر و به نقل از گیزمو چاینا، نوترین پرچمدار سری گلکسی اس 23 سامسونگ با نقدهای متفاوتی از سوی کاربران همراه بوده است نارضایتی آن ها اغلب بر کیفیت دوربین این گوشی متمرکز شده است. با توجه به توییتی از حساب کاربری معتبر Ice Universe، سامسونگ در حال آماده سازی یک به روز رسانی بزرگ برای برطرف این نگرانی است.

یکی از مهم ترین مسائل دوربین های سری گلکسی اس 23 باینینگ پیکسل است که وضوح تصویر را کاهش می دهد اما کیفیت تصویر را با کاهش نویز و افزایش دامنه دینامیکی بهبود می بخشد. با این حال، حتی با وجود این ویژگی، کاربران همچنان با مسائل تار شدن عکس ها، تاخیر شاتر و مسائل در حالت شب روبرو هستند.

کاربران شبکه اجتماعی ردیت، در خصوص ناامیدی خود از دوربین این گوشی با صدای بلند انتقاد می نمایند، به طوری که یکی از کاربران می گوید: هر چه مدت زمان بیشتری اس 23 اولترا در تملک من باشد، بیشتر احساس می کنم که سامسونگ یک گوشی واقعا وحشتناک ساخته است. کاربر دیگری اضافه نمود: ارتباط سامسونگ با مشتریان خود قطع شده است. این مشکل تاخیر شاتر برای مدت طولانی وجود داشته که غیرقابل شرح است که چگونه حل نشده است.

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار روی راه حلی برای این مسائل با بهینه سازی دوربین است که حالت شب یکی از ویژگی هایی است که در به روزرسانی آینده بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید:

  • لولای نو در راه است | گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد

سری گلکسی اس 23 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی برای سلفی است. گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو است.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوربین گلکسی اس 23 بهینه سازی می گردد ، نارضایتی مشتریان کار خود را کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گلکسی اس 23 بهینه سازی می گردد ، نارضایتی مشتریان کار خود را کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید