حضور با انگیزه کاپیتان سرخپوشان در تمرینات؛ سید جلال، همچنان خستگی ناپذیر

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، خبرگزاری خبرنگاران- تیم پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان 2020 آسیا، شب گذشته وارد تهران شد.

حضور با انگیزه کاپیتان سرخپوشان در تمرینات؛ سید جلال، همچنان خستگی ناپذیر

به گزارش وبلاگ تفکر برتر، پرسپولیس امروز (دوشنبه 1 دی) با حضور کلیه بازیکنان، در استادیوم شهید کاظمی به تمرین پرداخت تا خود را برای ملاقات معوقه هفته پنجم لیگ برتر مقابل نساجی آماده کند. پیش از آغاز تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. بازیکنان ابتدا در زمین چمن، زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن ها پرداخته و پس از آن، با انجام حرکات کششی و دوهای سرعتی، بعد از نیم ساعت به سالن رفتند و وزنه زدند. تعدادی از بازیکنان پس از بدنسازی در سالن، به زمین چمن بازگشته و در طول زمین، دویدن را در دستور کار داشتند.

سیدجلال حسینی در سن 39 سالگی همچنان خستگی ناپذیر نشان می دهد و نقطه قوت پرسپولیس در خط دفاعی محسوب می گردد. سیدجلال حسینی تنها چند ساعت پس ار پرواز سرخ پوشان به تهران، بدون استراحت پا به پای بازیکنان جوان پرسپولیس دوید و تمرین کرد. شاید حالا منتقدان سیدجلال حسینی تمام ادعاهای قبلی شان را پس بگیرند. همان هایی که مدعی بودند کاپیتان پرسپولیس به دلیل بالا رفتن سن دیگر جنگندگی سابق را ندارد و نمی تواند همان فرمانده مقتدری باشد که می شناخیتم چرا که کاپیتان سرخ ها بعد از جدایی شجاع خلیل زاده باز هم به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب برگشت تا به خیلی ها ثابت کند همچنان یکی از مطمئن ترین مدافعان فوتبال ایران است.

او که در همین بازی آخر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، سایه به سایه نگرائو حرکت می کرد، تمام ضربه های سر را بالاتر از این مهاجم خطرناک برزیلی زد و هرگز اجازه نداد این مهاجم در محوطه 18 قدم پرسپولیس خودنمایی کند. هر دو گلی هم که نگرائو به ثمر رساند به واسطه اشتباهات فردی دیگر بازیکنانی بود که به حریف کره ای پنالتی دادند.

سیدجلال بعد از حضوری پیروز در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های لیگ و تنها چند ساعت بعد از پرواز برگشت به تهران، پا به پای بازیکنان جوان پرسپولیس دوید و تمرین کرد. حال کاپیتان سرخ ها در سن 39 سالگی هم چنان دیوار نامرئی سرخ پوشان است و یحیی گل محمدی با خیال راحت می تواند خط دفاعی سرخ ها را به کاپیتان کاریزماتیک تیمش بسپارد.

قطعا یکی از مهم ترین آمار به جا مانده از کارنامه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به خط دفاعی این تیم و گل های خورده آن ها مربوط می شد. سرخ پوشان چهار بار در این دوره از بازی ها اسیر بازیکنان رقیب شدند که هر چهار گل به ضربات پنالتی مربوط می شد. آن ها در ملاقات فینال نیز به همین ترتیب دو بار دروازه خود را باز شده دیدند. اولین گل در آخرین دقیقه نیمه اول با ضربه نگرائو از روی ریباند پنالتی از دست رفته همین بازیکن به ثمر رسید و در ابتدای نیمه دوم نیز یک ضربه پنالتی دیگر برای کره ای ها توسط همین مهاجم برزیلی به گل تبدیل شد. با این حساب باید گفت نه از روی زمین و نه از روی هوا که تنها از روی توپ هایی که روی نقطه پنالتی کاشته شده بود سرخ پوشان دروازه خود را باز شده دیدند و این نکته بسیار مهمی برای این تیم و مدافعانش بود که پس از سرانجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 به ثبت رسید. سرخ پوشان در ملاقاتهایی که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند چهار بار دروازه خود را باز شده دیدند، سه پنالتی و یک ریباند پنالتی!

منبع: خبرگزاری آریا

به "حضور با انگیزه کاپیتان سرخپوشان در تمرینات؛ سید جلال، همچنان خستگی ناپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور با انگیزه کاپیتان سرخپوشان در تمرینات؛ سید جلال، همچنان خستگی ناپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید